WK Nunchaku-do 26 mei 2024!!!

Bedankt voor uw interesse in de WNA Nunchaku-do-wereldkampioenschappen 2024. Het toernooi wordt gehouden op zondag 26 mei 2024 op Sportlandgoed, de Haamen, 6191 HV in Beek, Nederland. Kumite: Voor kumite worden de voorronden overdag gehouden. Aan het eind van de middag staan de laatste gevechten om het kampioenschap op het programma. Kumitegevechten en de algemene regels kun je bekijken op ons Youtube kanaal. Bekijk deze link voor de algemene regels: https://youtu.be/RssN4H8Fekw?si=UlLbQd-iNEQTlnih.

Geen trainingen op 17 januari 2024 door enorme gladheid op de weg!

Beste leden, het bestuur heeft besloten om de trainingen van vandaag (17 januari 2024) te annuleren in verband met het weer. Het is te onveilig om nu de weg op te gaan. Fijne avond en doe voorzichtig.

Vertrouwenspersoon integriteit & ongewenste omgangsvormen Gemeente Beek

Vertrouwenspersoon integriteit & ongewenste omgangsvormen Gemeente Beek “Tenniswereld in rep en roer: Chinese Peng Shuai spoorloos na misbruikrel rond vicepremier’, ‘Beerput in turnwereld gaat open: ‘Ik werd aan mijn haren getrokken en bespuugd’’, ‘Groot onderzoek naar misstanden en misbruik in danswereld’. Dit zijn enkele krantenkoppen die de afgelopen maanden de revue zijn gepasseerd. Ongewenste omgangsvormen komen overal voor waar mensen samen komen, ook in het verenigingsleven. In Beek zullen we niet snel met bovenstaande extreme situaties te maken krijgen.

Nationale Sportweek 2023

Op zaterdag 16 september en woensdag 20 september 2023 doet onze club mee met de Nationale Sportweek met als thema 'Sport geeft je een boost'. Op deze dagen mag iedereen komen deelnemen aan onze trainingen op deze twee dagen. Krijg jij een boost van onze sporten, dan mag je altijd nog 3x gratis komen trainen.

Kies een club!!!

Meedoen is belangrijk!!! Jeugdfonds Sport & Cultuur vreest dat de toename van armoede ten koste gaat van sport en cultuur voor kinderen. Financiële problemen dreigen bij steeds meer gezinnen. We begrijpen dat mensen de hand op de knip moeten houden. Met financiële hulp kunnen we echter voorkomen dat kinderen na de zomervakantie niet meer deelnemen aan sport en cultuur. Daarom lanceert het Jeugdfonds Sport & Cultuur ook dit jaar weer de campagne Kies een club. Belangrijk om u als ouder te laten weten dat het Jeugdfonds kan helpen zodat uw kind lid kan blijven (of worden) van onze club.

Werving bestuursleden BMV Sjpaubik!

Voor de stichting 'T Hof Van Sjpaubik doen wij een oproep om nieuwe bestuursleden te werven. Bij interesse kunt u zich melden bij: frans.keulen@gemeentebeek.nl

Kies een club!

Kinderen en jongeren hebben perspectief nodig, zijn gebaat bij het ontmoeten van leeftijdsgenoten en zich uit te leven in sport of cultuur. Steeds meer gezinnen hebben geldzorgen en kunnen de sport- of cultuurclub van hun kinderen echter niet (meer) betalen. Het fysieke, mentale en sociale effect hiervan op kinderen is groot. Ze bewegen weinig, voelen zich geïsoleerd en raken vaker gedeprimeerd. Samen kunnen we die kinderen helpen. Hoe? Door te voorkomen dat ze afhaken, omdat ze het lidmaatschap of de contributie van de club niet

Jiujitsu, een nieuwe tak van sport bij onze club!!!!

Op zaterdag 3 december 2022 starten we met jiujitsu voor beginners. Iedere zaterdag van 10:00 tot 11:00 uur wordt er getraind o. l. v. Marcel Claessen. In jiujitsu komen diverse basisvormen uit het judo samen met onder andere slag-, stoot- steek- en traptechnieken, klemmen en verwurgingen. Uit deze traditionele Japanse krijgskunst is het hedendaags judo ontstaan. Maar jiujitsu gaat net een stapje verder. Dat maakt deze budovorm bij uitstek geschikt voor jeugd en volwassenen.

Grote Clubactie 2022

Beste leden, vanavond (14 september 22) komt onze penningmeester langs met de loten van de Grote Clubactie. Iedereen die loten verkoopt voor onze club, sponsort daarmee Judo en Nunchaku Club Spaubeek. We hopen dat jullie, net als voorgaande jaren, onze club willen helpen door zoveel mogelijk loten te verkopen. Alvast heel hartelijk bedankt!