Blogs

Wie steunt het WK Nunchaku door aankoop van deze heerlijke speciale nunchaku's?

Wie wil onze vereniging en het WK Nunchaku-Do evenement steunen door een of meerdere heerlijke speciale nunchaku's te kopen? Alvast bedankt namens Judo en Nunchaku Club Spaubeek.

Wie wint een maand gratis trainen bij Judo en Nunchaku Club Spaubeek????

Beste leden en toekomstige leden, wij hebben een leuke actie voor jullie...wil jij een maand gratis trainen winnen bij Judo en Nunchaku Club Spaubeek? Ga dan boodschappen doen bij Plus Van Wijnbergen in Beek. Maak een selfie wanneer je de muntjes in onze koker werpt.

Alle Beetjes Helpen actie van Plus Van Wijnbergen in Beek!

Steunt u onze club ook? Judo en Nunchaku Club Spaubeek doet mee met deze geweldige actie van de PLUS Van Wijnbergen in Beek! Een korte toelichting op de B’tjes actie: De B’tjes actie loopt vanaf 10 maart t/m 20 april 2024.

Carnavalsvakantie 2024!!!

Beste leden, van vrijdag 9 februari t/m vrijdag 16 februari 2024 is er geen training in verband met carnaval. Op zaterdag 17 februari is er inhaaltraining voor jiujitsu en nunchaku.

Gelukkig Nieuwjaar 2024!!!

Nunchaku examen 13-12-2023

Op woensdag 13 december 2023 hebben enkele van onze nunchakuka's examen gedaan. Ze zijn allemaal geslaagd. Gefeliciteerd!!!

Sinterklaas en Piet 2023

Sint en Piet waren woensdag bij Judo en Nunchaku Club Spaubeek...wat een spanning toen er hard op de deur werd geklopt... 'onze' lieve kindertjes hebben goed gezongen...en natuurlijk hadden Sint en Piet voor iedereen iets lekkers meegenomen...
Jaxs 3de plaats!

Limburg Kampioenschap Judo onder de 12 jaar!

Op zondag 26 november 2023 was het Limburgs Kampioenschap Judo voor kinderen onder de 12 jaar. Dit vond plaats in de Gerritshal in Roermond. Siem, Noud en Jaxs deden hieraan mee vanuit Judo en Nunchaku Club Spaubeek.

Ouder/Kind training bij JNCSpaubeek

Zoals ieder jaar was er nu ook weer ouder/kind training bij Judo en Nunchaku Club Spaubeek. Het blijft geweldig om te zien hoe de kinderen genieten van het samen trainen met hun ouders.

Technische Stage Nunchaku 12-11-2023

Zondag 12-11-2023 was de Technische Stage Nunchaku van de WNA. Veel nunchakuka's doen hier graag aan mee om hun nunchaku skills te verbeteren onder toezicht van leden van de Nationale Gradencommissie.