Eindejaarsactiviteit 3-7-2024

Beste leden, afgelopen woensdag was onze jaarlijkse eindejaarsactiviteit. Een activiteit die het bestuur van Judo en Nunchaku Club Spaubeek ieder jaar houden om het seizoen op een leuke manier af te sluiten. Dit jaar hadden we gekozen voor leuke spelletjes, zoals koek happen, zakjes gooien, ring gooien, blik lopen, blik gooien, spijker poepen, sjoelen, met een stok het balletje slaan dat uit de regenbuis kwam rollen, zak lopen en touwtje springen. Tussendoor kon men genieten van een hapje en drankje. Het eten was weer goed verzorgd. Iedereen heeft genoten van de gezellige sfeer en het heerlijke eten. Bij alle spellen werd de tijd opgeschreven en na de spellen werd de tijd van iedereen bij elkaar opgeteld. Degene met de snelste tijd werd winnaar van de dag. Fenne Thissen heeft gewonnen: een mooie chocolade medaille. Maar voor iedereen was er na afloop nog meer chocolade, want bij Judo en Nunchaku Club Spaubeek zijn we allemaal winnaars! Het bestuur bedankt iedereen voor de gezellige avond.