Kamp 2018!!!

afbeelding van Miquel

We gaan weer op kamp en wel van 28 september tot 30 september 2018. Deze activiteit is in samenwerking met Budoclub Oud-Geleen. Wil jij ook mee of wil je weten wat je kunt verwachten van dit kamp, lees dan snel deze brief door en geef je op!!!

We gaan naar WOutershof in Molenbeersel. We blijven hier dus ook 2 nachten slapen. Het programma blijft nog even een verrassing maar we kunnen wel al vertellen dat we er een gezellig weekend van gaan maken met veel leuke spellen en activiteiten. Op vrijdag zal je rond 18:00 uur naar de kampplek gebracht worden door je ouders en op zondag in de middag kunnen zij je weer komen halen. Het kamp is er voor al onze leden tot ongeveer 18 jaar.

De kosten voor het kamp zijn 40 euo per persoon. Hiervan wordt de locatie betaald, het eten, drinken, snacks en fruit en er worden spellen van georganiseerd.

Je kunt je opgeven voor het kamp tot uiterlijk 1 juli, door naar de website van BOG te gaan: www.budocluboudgeleen.nl Ga naar inschrijvingennnnn en klik op kamp 2018. De betaling wordt dan meteen afgehandeld via Ideal.

Heb je nog vragen? Bel of mail dan naar Stephanie Riga: 0610062009 of stammenhof@gmail.com

Datum:
30 sep 2018 - 18:00 30